טופטרוולס > בלוג יוון > כרתים בחגים למשפחות עם ילדים
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!
    • כרתים למשפחות עם ילדים

    מה דעתכם לחגוג את ראש השנה וחג הסוכות בכרתים בחודשים ספטמבר אוקטובר? עונת החגים הולכת וקרבה ועכשיו זה הזמן להתארגן לחופשה משפחתית בכרתים. היתרון של חופשה בכרתים היא שמדובר במקום קרוב, טיסה קצרה וגם עלויות משתלמות. תקופת החגים היא עונה מעולה לנופש משפחות בכרתים; מזג האוויר כבר לא חם או מעיק ומצד שני הים חם ונעים לרחצה. בערב תוכלו ליהנות מבריזה נעימה בעוד כל בני המשפחה יושבים כל בטברנה על הים ונהנים מארוחה טעימה ומשובחת ממיטב המטעמים של המטבח הכרתי המקומי. טיולי משפחות בכרתים בתקופה הזו בערוצי הנחלים, הקניונים החופים החוליים בדרום האי, הפלגות ביכטה ועוד אטרקציות רבות המתאימות למשפחות עם ילדים.

    נתחיל בקצת מידע על כרתים

    כרתים הוא אי, למעשה הגדול ביותר בקרב איי יוון, כ 8300 קמ״ר ושש מאות אלף תושבים. כמו כל אי יווני תוכלו למצוא בו שפע של מפרצים לבנים, חופי ים בתוליים, מסעדות יווניות ואווירה רומנטית מושלמת לחופשה. מי שירצה לטייל קצת באי יכול למצוא בו אפילו טבע ואתרים ארכיאולוגים.

    וילות למשפחות בכרתים

    באי כרתים תוכלו למצוא את מגוון רחב של וילות ברמה הגבוהה ביותר, החל מוילות יוקרה המשקיפות לים ועד וילות במחירים נוחים יותר. השכרת וילה בכרתים למשפחה הינה אטרקציה בפני עצמה תרחיק אתכם מאזורי המלונות העמוסים וההומים בתקופה זו של השנה אך עדיין המרכז העיר מוקפים בבתי קפה, מסעדות ומקומות בילוי לתיירים אשר יהפוך את הבילוי שלכם לאיכותי, משפחתי וחוויתי. כמובן שאנחנו בחברת Top-Travels נשמח לעזור ולייעץ בבחירת הוילה או המלון אשר תתאים למשפחתכם, וזאת על פי ניסיון רב שנים בתיירות ביוון וכרתים.

    האטרקציות המרכזיות בכרתים

    מי שיוצא לכרתים בחגים יכול ליהנות ממגוון האטרקציות של האי, ממסעדות ועד מסלולי הליכה מעניינים. להלן כמה מהאטרקציות המרכזיות של האי:

    הכפר זארוס – הכפר נמצא במרחק של כ 30 קילומטר מהרקליון בירת כרתים. הכפר נחשב לאחת האטרקציות שאסור להחמיץ בעת ביקורכם באי. היופי מתחיל כבר בדרך לכפר, כבישים המתפתלים בהרים עם נוף מרהיב ופסטורלי. הכפר זארוס הוא המקום בו כולם מורידים הילוך ונהנים מחיים שקטים ומסורתיים. יש העוברים בו לביקור של יום ויש המתאהבים בקסם ונשארים ללון בו. המקום ידוע בזכות המעיינות הטבעיים שלו, מהם מפיקים מים מינרלים באיכות גבוהה.

    קנוסוס – אחד מאתרי הארכיאולוגיה המרכזיים של האי, שריד לתרבות המינואית של האי. שם תוכלו לחזות בארמון קונוסוס המפורסם הנראה כמבוך של חדרים. האתר נמצא כ 5 קילומטר מהבירה וניתן להגיע אליו מאוטובוס מיוחד היוצא כל רבע שעה מהרקיליון.

    שיט לאי ספינולונגה – שילוב של שייט הוא תמיד דבר מומלץ, בעיקר כאשר מדובר בטיול משפחות לכרתים. ילדים נהנים מאוד משייט. מהאי כרתים תוכלו להפליג לאי ספינלונגה לביקור קצר. אי זה שימש בעבר כמושבת מצורעים שפעלה עוד בשנות החמישים של המאה העשרים. באי ישנה מצודה מרשימה מהמאה ה 16 וזהו יעד פופולרי מאוד בקרב התיירים המגיעים לכרתים.

    קניון סמאריה – מי שרוצה קצת טבע ומסלולי הליכה יכול לעשות את הטרק של קניון סמאריה. מדובר במסלול הליכה של כחמש שש שעות ומומלץ לעשות זאת בקרב טיול מאורגן. ברי המזל שביניכם אולי יזכו לראות כמה חיות בר מעניינות כמו עז הבר הנדירה של כרתים.

     

    אלו הן רק מעט מהאטרקציות של האי כרתים. המקום בהחלט מתאים לטיולי משפחות וניתן למצוא דברים אשר יעניינו את המשפחה כולה!

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.