טופטרוולס > בלוג יוון > יוון עם ילדים: כך תחוו את החופשה המשפחתית המושלמת ביוון
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    יוון עם ילדים: כך תחוו את החופשה המשפחתית המושלמת ביוון
    Greece with children how to experience the best family vacations

    יוון והאיים נחשבים ליעד אהוב במיוחד על ידי משפחות ישראליות, זאת מאחר שיוון טומנת בחובה חופים נהדרים, בתי מלון מפנקים, היסטוריה ואתרים מעניינים, טבע עוצר נשימה, אוכל מדהים (וידידותי לילדים!) ושלל אטרקציות מהנות. בנוסף, אין חיסונים מיוחדים שצריך לבצע לפני הנסיעה ליוון והטיסה אורכת זמן קצר יחסית ליעדים אחרים. יוון היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר לחופשה המשפחתית המושלמת, וכך תחוו אותה בצורה הטובה ביותר. 

    יוון היא מדינה עתיקה מלאה בהיסטוריה ותרבות מרתקת המושכת לרוב זוגות או מבוגרים מרחבי העולם לחקור את הפלא של העולם העתיק והתרבות המעניינת. אך, יוון היא לא פחות מיעד מושלם לחופשה משפחתית, הים האגאי החלומי, מאכלים נפלאים ופעילויות מרגשות מושכות אליה מיליוני משפחות מידי שנה. החלק הקשה ביותר בעת תכנון טיול ליוון עם הילדים הוא אינו אתגר לוגיסטי או בעיה כזו או אחרת, החלק הקשה ביותר בתכנון טיול זה, הוא הקושי לבחור בין אלפי האטרקציות והאפשרויות המדהימות שטיול משפחתי ביוון מציע. היעד הטוב ביותר לחופשה משפחתית ביוון הוא אחד מעשרות איי יוון היפים, כשהאי המומלץ ביותר הוא האי כרתים.

    כרתים ונהנים

    האי כרתים, האי הגדול ביותר מאיי יוון והחמישי בגודלו בים התיכון כולו, ממוקם במרחק של פחות משעתיים טיסה מתל אביב ומציע שפע של אטרקציות וחוויות לילדים. באי תוכלו למצוא אינספור חופים יפיפיים לבחירה, החל מחופים טרופים עם חול לבן ורך ומים תכלת ועד לחופים בעלי מפרצים וחלוקי נחל. תוסיפו לזה את העולם התת ימי והאלמוגים היפים בחופי האי ותקבלו יעד נופש נהדר שילדים ייהנו לשנרקל בו ולחקור אותו. חופשה משפחתית בכרתים לרוב תכלול גם שייט מפנק בחופים, בריכות גדולות ומהנות, מתנפחים על הים וכמובן כמה מפארקי המים המרגשים והטובים במדינה. תופתעו לגלות כמה המים ייקחו חלק גדול בחופשה מהנה זו. אך מלבד כל האטרקציות הימיות הללו, תופתעו לגלות עוד אינספור חוויות רבות אחרות ומהנות לילדים וגם להורים, החל מאתרי הריסות היסטוריים, טירות עתיקות ועד לאתרי טבע עוצרי נשימה. גם המקומיים ישמחו לקבל את משפחתכם ולגרום לילדיכם לחוות את החופשה הטובה ביותר שיכולה להיות להם. היוונים ידועים כאוהבי ילדים, ולרוב אוהבים לגרום לשואו גדול ולהצחיק את הקטנטנים. למדו את הילדים כמה מילים ביוונית, והחוויה שלהם רק תתעצם.
    כמה מחופי הרחצה הטובים ביותר לילדים בכרתים:
    חוף אלאפוניסי – חוף מדהים ומרוחק זה ממוקם בפינה הדרום מערבית של האי, וכולל חול ורדרד-לבן רך ונעים ומים בצבע טורקיז עם דיונות עדינות. האזור כולו נעים לרחצה ומתאים לילדים והוא חלק מהתוכנית להגנת הסביבה של האיחוד האירופי.

    חוף באלי – 4 מפרצונים חוליים עם מי טורקיז כ-20 ק"מ לפני העיר היפה רתימנו. ספורט ימי, מועדון צלילה  ידידותי מאוד למשפחות ולילדים.

    חוף ווליסמה – חוף במזרח כריתים המזכיר בצורתו חצי סהר, כ-12 ק"מ ממזרח ללאגיוס-ניקולאוס. החוף עצמו כולל מים רדודים ורגועים המזכירים את החופים הצלולים של הקאריביים. בעונה תוכלו למצוא כאן אטרקציות של ספורט ימי וישנה אף מסעדה קטנה באזור.

    חוף וואי – חוף מדהים ביופיו בצפון-מזרח האי, המוקף כולו דקלים וטבע פראי עוצר נשימה. המים בחוף צלולים ורגועים, וזהו אחד החופים הפופולאריים והאוהבים ביותר על משפחות בכרתים. ביולי-אוגוסט החוף עמוס למדי, וכבר עד השעה 10:00 בבוקר נתפסות כל מיטות השיזוף, לכן קחו זאת בחשבון.

    חוף סויה – חוף נעים ונינוח בדרום האי. בחוף תמצאו חלוקי נחל נעימים, מצוקים, ומים רדודים ושקטים ההופכים את החוף לבחירה טובה עבור משפחות עם ילדים קטנים. החלק הקסום בחוף הוא גם הרחובות הצרים והנעימים להליכה והטברנות המעולות לאורך הטיילת. מסלול הליכה מיוחד למשפחות מסויה בין חורש טבעי עד הגעה לחוף בתולי ומיוחד.

    לפני שנוסעים

    לפני שטסים לחופשה משפחתית ביוון, חשוב מאוד לתכנן את הטיול ואת מקומות הלינה בצורה הטובה והמוקפדת ביותר שיש. ישנם סגנונות שונים של בתי מלון ואתרי נופש ביוון, כאשר כל אחד מהם מתאים לצרכים מסוימים. מלונות בסגנון אתרי נופש מפנקים וגדולים נוטים להיפתח רק בעונת הקיץ ומתאימים יותר לצורכי הילדים, רובם של מלונות מסוג זה אף לא גובים תשלום בעבור ילדים כלל.
    הלינה מחוץ לעונת הקיץ כמובן זולה משמעותית ונוטה להיות שקטה יותר. חלק מהמלונות המפנקים הם גם מלונות למבוגרים בלבד, כלומר שלא מכניסים ילדים לתחומם. חלק מהמלונות כוללים פארק מים קטן בתחומם, כזה שיעסיק את הילדים ללא הפסקה. חלק מהמלונות מתאימים יותר לילדים קטנטנים ואילו חלק מתאימים לילדים גדולים יותר. ישנה גם כמובן אופציה של וילות מפנקות למשפחות, בריכה פרטית ונוף פרטי ונהדר לטבע החלט יכול לספק חופשה משפחתית מושלמת. אם כך, לפני שנוסעים לחופשה ביוון חשוב לשים לב להכל ולהכיר את הפרטים הקטנים, מה שלעיתים גורם לכאב ראש לא קטן טרם הנסיעה, אנחנו בטופטרוולס, נשמח לדאוג לכל מה שצריך בשביל שאתם תצאו לחופשה המשפחתית המושלמת שלכם. נדאג לכם למלון או אתר נופש העונה בדיוק לצרכים שלכם ושל ילדיכם, נדאג לכם לטיסות נוחות וקצרות, השכרת רכב, טיולים מדהימים לילדים, ועוד. יוון היא הבית והמומחיות שלנו כבר מעל 15 שנה, ואלפי משפחות מרוצות כבר קיבלו מטופטרוולס חופשה משפחתית מושלמת, כזו שלא היו מוצאים בשום מקום אחר. אנחנו בטופטרוולס נותנים לכם ולילדיכם יחס אישי ותופרים חבילת נופש איכותית שתתאים במיוחד למשפחתכם.

    איך להכין את הילדים לנסיעה?

    דרך נהדרת להכין את הילדים לנסיעה המתוכננת ליוון היא באמצעות סיפורים וסרטים מרגשים של המיתולוגיה היוונית ושל התרבות היוונית המרתקת. הרבה ילדים צעירים נהנים מסיפורי אלים יוונים וסיפורי מיתוסים מלאי דרמה ומסתורין, בעוד שילדים מעט גדולים יותר ייהנו מסרטים כמו מאמא מיה המתרחש על אחד האיים היפים ביוון, או טומב ריידר המתרחש בסנטוריני הקסומה. תוכלו למצוא גם כמה אתרים או אפליקציות המלמדות על החיים ביוון ואף מלמדות את הילדים כמה מילים יומיומיות ביוונית. במידה והילדים גדולים יחסית, תוכלו אף לערב אותם בתכנון הטיול, לקחת חלק בקבלת החלטות של אילו אטרקציות לבקר, ובכך להגביר את ההתלהבות והציפייה מפני החופשה המשפחתית המחכה להם ביוון.

    צ'ק ליסט – מה אורזים לטיול ביוון עם הילדים?

    קרם הגנה, והרבה
    – משקפי שמש, כובעים ואמצעי הגנה מהשמש
    – כיסא מוגבה לילדים המתאים לנסיעה (או שתשכירו מחברת ההשכרה)
    – תרופות, משאפים, מרשמים וכל דבר בריאותי של הילדים
    – שטיחון להחלפה נייד, מגבונים ואלכוג'ל במקרה ותצטרכו להחליף לקטנטנים באמצע הדרך
    – תרמיל נשיאה לפעוטות שעדיין לא הולכים שכן עגלות אינן נוחות בחלק מהכפרים והעיירות מרוצפות האבנים.
    – צילום רישיונות נהיגה/ מסמכים חשובים/ דרכונים/ תעודות חשובות אחרות
    – ביטוח רפואי מתאים
    – נהלי הליכה נוחות לטיולים לכולם
    – בגדי ים
    – משחקים והפעלות למטוס במידה ואפשר
    – מברשות ומשחת שיניים

    המטבח היווני לילדים

    לקחת את הילדים למסעדה הוא אתגר שלרובנו הופך במהרה לסיוט, במיוחד אם הילדים בררנים. במדינה זרה, הקושי גובר, והילדים מתקשים למצוא משהו שהם יאהבו. המטבח היווני מאמין בשיתוף בין כל יושבי השולחן וכמובן מתבסס ברובו על מתאבנים וסלטים שונים. זוהי הזדמנות נהדרת המאפשרת לילדיכם לטעום ולנסות את כל האוכל המקומי ולמצוא את המנות האהובות עליהם להמשך החופשה. המנות היווניות האהובות ביותר על ילדים הן לרוב טירופיטקיה (רצועות גבינה עטופות בבצק פילו), דולמדה (אורז מתובל עטוף בעלי גפן), וסאגנאקי/ גבינת חלומי (גבינה מטוגנת). מנות בשריות מוצלחות יהיו לרוב מנות כמו סובלאקי (שיפודי עוף מטוגן, לעיתים זה מוגש עם בשר חזיר שימו לב) וביפאטיקיה (שזה בעצם המבורגר על הגריל המגיע עם ציפס) כמובן שמלבד מנות מסורתיות אלו, ימצאו הילדים ברוב המסעדות מנות בינלאומיות אהובות כגון פיצה, צ'יפס, שניצלים, המבורגר, פסטות ועוד. שימו לב שהרבה מהמנות היווניות כוללות אגוזים ו/או לקטוז, כך שאם ילדיכם רגיש או סובל מאלרגיה לאחד ממוצרים אלו דאגו להצטייד בפתק, אותו תוכלו להראות למלצר ולצוות המסעדה, בו כתוב ביווניות כי הילד סובל מאלרגיה, תוכלו לבקש ממישהו שירשום לכם בבירור ביוונית. במידה וילדיכם צמחוני או פשוט תרצו להזמין עבורו מנה ניטרלית יחסית, תמיד תוכלו לנסות את הסלט היווני המוכר והעשיר, המורכב מעגבניות שרי, מלפפונים, זיתים מקומיים וגבינת פטה טעימה מעל,  לרוב בתוספת לחמים ומטבלים.


    טיולים ואטרקציות לילדים ביוון

    גם בכרתים וגם בשאר איי יוון, מלבד האטרקציות הימיות, תוכלו למצוא עוד שפע אטרקציות וטיולי יום שימלאו את החופשה שלכם בזיכרונות מתוקים וחוויות שהילדים יזכרו לעד. מלבד מסלולי טיולים בדרגה הנחשבת למאתגרת, תמצאו בכל איי יוון לפחות כמה מסלולי הליכה בטבע המתאימים גם לילדים, המסלולים כוללים נופים ומראות שהילדים לא ישכחו מעולם. גם רכיבה על אופניים היא אטרקציה מומלצת למשפחות בכרתים וביוון בכלל. אטרקציה נוספת מהנה ומומלצת היא רכיבה על סוסים או סוסי פוני לילדים הקטנים יותר, דרך נהדרת לחוות יחד כל המשפחה את הנופים והטבע של היעד, מבלי להתאמץ מידי בהליכה מאתגרת ומעייפת. את כל האטרקציות הללו, ועוד רבות תוכלו לסגור דרך המלון, מראש באתרי אינטרנט, או בכל סוכנויות הטיולים הרבות הפזורות ברחובות האי. בימים סגריריים וגשומים יותר תוכלו לבלות עם הילידים במוזיאון הטבע של הרקיליון, שם תגלו מוזיאון מושקע העמוס במוצגי טבע והפעלות אינטראקטיביות. קחו את הילדים לחקור את מייצג החיות הנכחדות שיעורר את דמיונם ולהרפתקה פרהיסטורית בפארק הדינוזאורים המדהים. אופציה לטיול נחמד בערב עם הילדים יכול להיות טיול אל הנמל היפה והמואר של חאניה, הנמצא בחלק החדש של העיירה חאניה. בנמל הקטן עוגנות מספר ספינות דייג ויאכטות, מסביב תמצאו שפע מסעדות דגים וטברנות מומלצות ששוות ביקור, וכמובן המגדלור המפורסם של חאניה שכדאי לבקר בו. ניתן גם לקחת טיול על כרכרה הרתומה לסוס וליהנות מהנופים המיוחדים של הנמל וסביבתו.


    קניות ומוצרים לילדים ביוון

    בכל הערים הגדולות ואזורי התיירות תמצאו חלב טרי זמין, טיטולים ועוד מוצרי מזון בסיסיים לילדים ותינוקות. המקומות הזולים והטובים ביותר לקנות מוצרים מסוג זה הן כמובן בסופרמרקטים. בערים הגדולות תוכלו למצוא גם קניונים מפוארים ומודרניים המציעים את כל חנויות הצעצועים המוכרות וחנויות הביגוד וההלבשה לילדים. ההמלצה שלנו היא לקנות לילדים משחקים לבניית ארמונות בחול מאחד החנויות הקטנות הצמודות לחוף, בדרך כלל זה יצא לכם הרבה יותר זול.


    לסיכום, יוון נחשבת לאחד היעדים הנהדרים לחופשה משפחתית נהדרת וליעד אהוב במיוחד על ילדים. רוצים שנעזור לכם בבניית החופשה המשפחתית המושלמת ביוון?
    מוזמנים להשאיר פרטים כאן (להכניס תיבות לידים) או ליצור עמנו קשר

    וילה בכרתים למשפחות: 3 חדרי שינה עם בריכה פרטית ומגרש ספורט צמוד: כדורגל, כדורסל, כדורעף.
    http://www.villacrete.gr/

    לקבלת הצעה אטרקטיבית צרו עימנו קשר – לחצו כאן!

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.