טופטרוולס > בלוג יוון > עשרת החופים היפים ביותר בכרתים
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    כרתים הוא אי השוכן בים התיכון, והוא הגדול באיי יוון. כרתים הוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביוון, ויש לכך סיבות רבות. אחת מהן, היא החופים היפיפיים שניתן למצוא בו. מגוון החופים בכרתים הוא עצום, וכולם יפיפיים ומהפנטים. חלקם מציעים שירותים, ולחלקם יש צורך להיערך בהתאם טרם ההגעה לחוף. כל אחד יכול למצוא את עצמו בכל אחד מהחופים- משפחות, זוגות צעירים, קבוצות חברים ובודדים. לפניכם מידע על 10 החופים היפים והמומלצים בכרתים- כל מה שנותר לכם, הוא רק לבחור לאן תרצו להגיע..

    החופים היפים ביותר בכרתים:

    איסטרו ביץ' (Istro Beach)

    istro-beach-1-boost

    חוף איסטרו נמצא 12 ק"מ דרומית לעיר אגיאוס-ניקולס (Agios Nikolaos), על הדרך לאירפטרה (Ierapetra). מימיו של החוף הינם כחולים וצלולים, החול בו לבן- ואלו למעשה שני הדברים שהפכו את החוף לפופולרי. החוף מוקף במדרונות ירוקים, ובנוף של עצים וטבע. בחוף יש מתקנים כגון מיטות חוף ושמשיות. ניתן למצוא בחוף טברנות אשר מתמחות במטבח המקומי ובמאכלי ים. חוף זה שקט ואידיאלי לאנשים אשר מעוניינים באווירה רגועה.

    פלסרנה (Falasarna)falasarna

    החוף האקזוטי של פלסרנה ממוקם 59 ק"מ מערבית מחאניה (Chania), ו-17 ק"מ מערבה מקיסמוס (Kissamos). החוף ממוקם בחלק המערבי של קייפ- גרמבוסה (Cape Gramvousa). בחוף הצפוני של החוף יש את העתיקות של העיר הרומית העתיקה פלסרנה.

    מפרץ פלסרנה הוא אחד מהמפורסמים ביוון, וזכה לתואר "החופים הטובים ביוון", וכמו כן נכנס לרשימה של אחד מתוך 10 החופים הטובים ביותר בכל אירופה. פלסרנה מקיף אזור גדול מאוד, ולמעשה מכיל 5 איים עוקבים.

    החול במפרץ פלסרנה הוא לבן, דבר ההופך את צבע המים לטרופי. החוף המרכזי במפרץ הוא פאכיה עמוס ((Pacheia Ammos. זהו חוף אקזוטי באורך קילומטר וברוחב של 150 מטר. לחוף זה מגיעים רוב מבקרי האזור, אך בגלל אורכו הצפיפות לא מורגשת. החוף מציע שמשיות, וכמו כן מקומות שניתן לקנות בהם אוכל ושתייה. כמו כן יש גם שירותי ספורט ימי, ומגרש כדורעף. צפונית לאי הזה ישנו אי נוסף, המתפרש לאורך של 800 מטרים. החוף הזה יותר שקט, ואין בו מתקנים. בסמוך אליו יש קפלה ומעיין.

    באלוס (Balos)

    בלגונה של באלוס יש חול לבן ומים בצבע טורקיז, אקזוטיים, צלולים ומלאי חיים. הים חם ורדוד, דבר ההופך אותו לאידיאלי לילדים קטנים. במקומות רבים לחול יש צבע ורדרד, כתוצאה ממיליוני שברי צדפים  המצויים בו. מאחורי הסלעים המהווים את גבולות הלגונה, המים עמוקים וקרים יותר, דבר האידיאלי לשנורקלים. בלגונה, ובאזור כולו, יש צמחים ובע"ח מזנים נדירים. הם מוגנים ע"י תכנית הנקראת "טבע 2000". למרות ההגנה המסופקת לבעלי החיים ולצמחים באזור, בחוף תוכלו למצוא בית קפה ושמשיות. כיצד מגיעים לחוף באלוס? נוסעים לכיוון העיר חאניה וממשיכים על כביש החוף לעיירה היפה קיסאמוס (KISAMOS). מקיסאמוס ממשיכים כ3 ק"מ מערבה לכפר קאליוייאני ( KALIVIANI) ונכנסים לדרך עפר פתלתלה הצמודה לקו הים כך שהנוף מדהים. לאחר כ-7 ק"מ מגיעים לחניה ומשם הליכה ברגל בדרך הררית יפה כ20 דקות ומגיעים לתצפיות מדהימות ולחוף עצמו.

    אמודי (Ammoudi)

    החוף ממוקם 32 ק"מ דרומית לריטמנו  (Rethymno), ו-4 ק"מ מזרחית לפלקיאס (Plakias). על מנת להגיע לשם, יש לנסוע בדרך סלולה מהכפר לפקוגיה Lefkogia. הדרך הזו מובילה לחוף הראשון הנמצא באזור, חוף אמודי. בחוף יש שמשיות, טברנות, ומקומות לינה. בנוסף, יש בחוף מרכז צלילה. בחוף יש רצועת חוף צרה וסלעית, אידיאלי לצלילות ולשנורקלים. המים בוהקים וצבעם ירוק. באזור יש עצי אשל, ובאזורם ניתן לעשות קמפינג.

    אלפוניסי (Elafonisi)

    elafonisiחוף זה נקרא גם אלפוניסוס. חוף זה הוא אחד מהמפורסמים בכרתים, וממוקם 76 ק"מ מערבה לחאניה, ורק 5 ק"מ ממנזר הריסוסקליטיסה Hrisoskalitissa. לעיתים ניתן לראות בו כמעין אי ואף חצי אי, מכיוון שעל מנת להגיע לחלקו השני, יש לעבור דרך הים. האי ממוקם באזור בו מופעלת תכנית "טבע 2000". מה שמאפיין את האזור והופך אותו למקום אקזוטי, אלו צורות החול שנוצרו בו, מי הים הטורקיז הרדודים, וכמובן החול הלבן אשר בחלק מהמקומות צבעו ורדרד בעקבות שברי צדפים המצויים בו.

    אגיוס סטפנוס (Agios Stefanos)

    agios-stefanosהחוף נמצא ליד נמל סיטן Seitan Port,22 ק"מ צפונית לחאניה ו-2 ק"מ מערבית לכפר חורדקי (Chordaki). משמעות שמו של האזור היא "נמלים מקוללים". מקורו של השם הוא בכך שהגלים באזור הינם מסוכנים. מדובר במקום סודי וחבוי, אך בשנים האחרונות הפך למפורסם יותר ומושך אנשים רבים למקום. החוף איננו מפותח כל כך, ולכן יש להצטייד בהתאם כשמגיעים אליו. אנשים אשר מנוסים בשייט בסירת קיאק יכולים לחקור את האזור אשר מוביל אל החוף.

    חוף אגיאופרגו (Agiofarago beach)

    agiofarago-beachמדובר בחוף נפלא, אשר ממוקם 80 ק"מ מהרקליאון ((Heraklion,וקרוב לכפר קלי לימנס (Kali Limenes). בחוף זה אין מתקנים כלל, כך שיש צורך להצטייד בהתאם לפני ההגעה לחוף. המתקנים הקרובים ביותר נמצאים בכפר הקרוב, קלי לימנס. חוף זה הינו פופולרי לקמפינג. כמו כן, החוף פופולרי בקרב נודיסטים, למרות שהדבר אינו רשמי. ניתן להגיע לשם ע"י סירה מהכפר קלי לימנס, או ע"י הליכה לאורך המפרץ.

    אגיאוס פבלוס (Agios Pavlos)

    agios-pavlosהחוף ממוקם 58 ק"מ דרומית מריטימנו Rethymno)). ניתן להגיע לשם דרך אקומיה או דרך כפרי סכ'טוריה. חוף זה הינו שקט מאוד, חבוי בתוך מפרץ סגור. אידיאלי לחופשות משפחתיות וכמקום להירגע בו. המפרץ הינו חוף יפיפייה עם מים ירוקים עמוקים. האזורים בו הינם פראיים והופכים את המקום למיוחד מאוד. יש במקום מספר מקומות לינה וטברנות, מתקנים כגון שמשיות, מיטות חוף ומכולת.

    חוף אגיה פוטיה (Agia Fotia Beach)

    agia-fotia-beachהחוף קרוב לכפר אגיה פוטיה, הנמצא 8 ק"מ מאירפטרה. מדובר באתר נופש תיירותי, אך עם זאת נשמרו אופיו הטבעי והאווירה הרגועה שבו.  מדובר במקום יפיפייה, החול בו רך, והוא אידיאלי לשחייה ולהרגעות.

    סקוינריה (Skoinaria)

    skoinaria-boostהחוף ממוקם 33 ק"מ דרומית לרטימנו  .(Rethymno)הוא נמצא 3 ק"מ דרומית מכפר לפקוגיה. החוף לא מוכר כל כך למקומיים, אך למבקריו הוא בגדר גן עדן, ומדובר למעשה באחד החופים הטובים ביותר בכרתים. החוף מאורגן במקצת, ויש בו טברנה המציעה מספר שמשיות ומאכלים מרעננים. הגישה לחוף היא בדרך צרה אשר מתחילה מהכפר לפקוגיה. כשמגיעים לפלקיאס מרטימנו, ופוגשים את הטברנות "סטליאוס" ו"ווסיליס" בלפקוגיה, יש לפנות שמאלה. כמו כן, יש סימנים שמראים את הדרך. הדרך הצרה הזו, שמתחילה מלפקוגיה, מובילה לחוף לאחר 2 ק"מ. בדרך לחוף, ניתן לראות מערה מדהימה מצד שמאל.

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.