טופטרוולס > בלוג יוון > עשרת החופים היפים ביותר ביוון
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    עשרת החופים היפים ביותר ביוון
    10 best beaches in Greece

    חולות זהובים ורכים, מים צלולים בצבעי התכלת, שמש מלטפת וחופש מוחלט. אין ספק שאלו המחשבות הראשונות שיצוצו לאלפי המטיילים כשהם יחשבו על חופשה חלומית ביוון. עם אלפי קילומטרים של קווי חוף ומספר בלתי נתפס של חופים, חופשה ביוון כמעט תמיד תכלול טבילה באחד מהחופים היפים ביותר בעולם. בואו להכיר את 10 החופים הטובים ומהיפים ביותר ביוון. כך שבחופשת הקיץ הבאה שלכם ביוון, תבקרו בכמה שיותר מהם!

    1. חופי האי כריסי כרתים
    אף על פי שהאי כריסי נמצא במרחק של שעת הפלגה אחת בלבד מהאי כרתים, שני האיים נראים ומרגישים כעולמות שונים. האי כריסי נחשב בעיניי המקומיים לאי המרוחק והשקט ביותר ביוון, והוא אחד האיים הדרומיים ביותר במדינה. אי מדברי וקסום זה מפורסם בעיקר בטבע והסביבה הטבעית והעשירה שבו והוא מהווה מקלט לחיות בר וצמחים מוגנים רבים. האי מפורסם גם הודות לחופיו היפים, המים הצלולים והחול הלבן המהפנט. פירוש השם כריסי הוא למעשה אי הזהב, שמו נובע הודות לחולי הזהב המכסים את חופי האי ומעניקים מראות מהפנטים. על מנת להגיע לאי כריסי תוכלו לעלות על מספר מעבורות היוצאות מנמלי אירפטרה ומקריגיאוס בכריתים על בסיס יומי. האי כולו מנוקד במפרצים קסומים עם מים מזמינים לצלילה בצבעי התכלת. החופים של האי אידיאלים לשחייה, צלילה, שנרקול וספורט ימי.

    2. חוף אלפוניסי, כרתים 
    חוף מדהים המשתרע לאורך קילומטר בדרום מזרח האי כריתים, ומזכיר ביופיו את חופי האיים הקאריביים. חוף אלפוניסי הוא לא רק אחד החופים המפורסמים והטובים ביותר ביוון, אלא יעד יוצא דופן שהגיע לרשימת עשרת החופים המובילים בעולם כולו!. חוף אלפוניסי הוא ללא ספק פלא טבעי, מערכת אקולוגית ייחודית ובית גידול טבעי יקר ערך. החוף ממוקם באזור שכמעט ואינו מאוכלס מה שגורם לו להיות פראי ובעל נוף דרמטי יותר. בעונות הקיץ והחגים החוף מתמלא מבקרים לכן מומלץ להגיע בשעות מוקדמות ככל האפשר. בכל מקרה החוף הוא בגדר חובה למטיילים בכריתים ואסור לפספס אותו!

    3. חוף לגונת באלוס, כרתים
    לגונת באלוס הקסומה נמצאת בקצה הצפון-מערבי של כריתים, ובדיוק כמו חוף אלפוניסי, הפכה ליעד חובה למבקרים ביוון. זהו אחד החופים היפים והמומלצים ביוון ובעולם כולו הכולל לגונה רדודה עם מים בצבעי טורקיז ומספר איים קטנים פזורים סביב. ישנן שתי דרכים להגיע ללגונת באלוס לנופשים בכריתים, האחת היא דרך הים והשנייה היא דרך הכבישים, כל אחת מהדרכים בעלות נופים מהפנטים. גם כאן החוף נוטה להיות עמוס למדי בעונות המתויירות ועל כן מומלץ להגיע מוקדם.

    4. חופי חצי האי פיליון
    חצי האי פיליון הוא אחד המקומות המרהיבים והמיוחדים ביותר ביוון והוא מפורסם בזכות הנוף ההררי והחופים היפהפיים. החופים של מזרח פיליון הם מהחופים המפורסמים והאוהבים ביותר ביוון אך גם חופי המערב טומנים בחובם חופים פראים על רקע הרים ונוף עוצר נשימה. בצמוד לאגיוס יואניס שוכן אחד החופים המפורסמים של חצי האיי פיליון, חוף פאפא נרו היפייפה, משובץ מסעדות טברנות ובעל טיילת נעימה לצדו. בצד המערבי תמצאו חופים שקטים יותר מאלו שבמזרח. אלו מכם שאוהבים טבע, שקט, וחופים יפים, ימצאו בחצי האי פיליון כמה נקודות חן עוצרות נשימה.

    5. חוף אגרמני, לפקדה
    אחד החופים היפים במדינה בעל צבעים מהפנטים של חוף תכלת וחלוקי נחל צבעוניים. זהו ללא ספק החוף היפה ביותר בלפקדה אך בשנת 2015 רעידת אדמה שאירעה באזור גרמה להרס בדרך המדרגות שבעבר הובילה אליו. לכן, כיום הדרך העיקרית להגיע לחוף מרוחק וקסום זה היא באמצעות סירות בשייט יפהייפה על הים האגאי האורך כשעה וחצי. המים לרוב רגועים ללא גלים אך חשוב לקחת בחשבון כי אין בחוף קיוסק או מקום לקנות מים אוכל וציוד לכן חשוב להגיע מצוידים. החוף כולל נוף מהפנט של מצוקים גבוהים.

    6. חוף מירטוס, קפלוניה
    חוף זה הממוקם במפרץ מירטוס באי קפלוניה, נחשב בעיני רבים כחוף היפה ביותר ביוון. חוף מירטוס הוא לא רק הסמל של האי קפלוניה, אלא גם אחד האזורים היפים והמרהיבים ביותר במדינה. המפרץ בו ממוקם החוף מוקף בצוקים גבוהים וירוקים ומשובץ באלפי חלוקי נחל קטנים ולבנים. צבע הים משתנה מתכלת לטורקיז והנוף שמצי החוף שווה כל רגע של ביקור בו. למקום המקסים הזה ניתן להגיע דרך הים, אם יש לכם סירה פרטית, או בכביש הראשי עם המכונית שלכם, האופנוע שלכם או עם שירות האוטובוסים הציבורי.

    7. חוף פורי, קופוניסיה
    במרחק של 3.5 ק"מ צפון מזרחית לצ'ורה באי קופוניסיה ממוקם לו אחד החופים המבודדים השקטים והיפים ביוון, חוף פורי. חוף זה נהנה מנוף מהפנט של מפרצונים וגלים המתנפצים על גבי תצורות סלע מרשימים. החוף עצמו נהדר ובעל צורת חצי ירח, חול בהיר ורך, ומים רדודים כחולים צלולים מה שהופך אותו לחוף מומלץ במיוחד למשפחות עם ילדים קטנים. ניתן להגיע לחוף גם מהיבשה וגם מהים. החוף ידוע כאתר פופולארי של ספורט ימי בדגש על גלישת קיט מכיוון שרוב הזמן נושבת בחוף רוח צלולה וטובה. צבע הים, הנוף, תצורות הסלע הטבעיות כל אלה הופכים את חוף פורי לאחד החופים היפים ביותר ביוון כולה.

    8. חוף אגיוס פאבלוס, אמורגוס
    אחד החופים הפופולאריים והמומלצים ביותר לצלילה וצפייה בעולם התת ימי ביוון. החוף אגיוס פאבלוס ממוקם בצפונו של האיי אמורגוס ושופע במערות תת-ימיות, ושפע דגים צבעוניים ומהפנטים. זהו אחד החופים הטובים ביותר לאלו מכם שרוצים לשנרקל ולצפות בפלא של העולם התת ימי. החוף בעל מים כחולים צלולים ובקיץ ספינות דיג רבות עוגנות באזור. החוף כולל גם אזור של לגונה ומים שקטים ומתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים. ניתן להשכיר בו כיסאות חוף, שמשיות ועוד.

    9. חופי האי אנטיפקסי
    אלו שטיילו באי הקטנטן והקסום אנטיפקסי, העידו כי הוא בעל החופים היפים ביותר שראו בכל העולם. ואכן כאלו הם החופים של האי הפצפון הממוקם דרומית לאי קורפו. מים בצבעי התכלת וחול זהוב ורך, כשכל זה מוקף ביערות ירוקים קסומים. ניתן להגיע לאנטיפקסי מהאי השכן קורפו, במעבורת שאורכת כשעה וחצי. בשל שטחו הקטן, תוכלו להגיע לאי וכמעט ולהרגיש התיירים היחידים באזור, חוויה שלא תשכחו לעולם.

    10. חוף פלאוקסטריצה, קורפו
    החוף הכי מפורסם ואהוב באי היפהייפה קורפו בצפון יוון. חוף זה ממוקם בצפון מערב האי וכולל חוף חולי רך השוכן על מפרץ ובעל ים טורקיז צלול מוקף הרים מטעי זיתים והדרים ויערות ירוקים המגיעים עד לקו החוף. החוף נעים מאוד לרחצה ומתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים. בנוסף, תוכלו למצוא בכפר הסמוך לקרבת החוף שפע טברנות, בתי קפה, חנויות, מסעדות ועוד. חוף פלאוקסטריצה נחשב זה זמן רב לאחד מאתרי הנופש היפים ביותר בקורפו, וביוון כולה, בו תמצאו את כל השירותים הטובים והמפנקים ביותר, החל מבתי מלון בוטיק, דירות ובתי הארחה ועד לריזורטים יוקרתיים. קורפו עצמה מלאה בעוד אלפי חופים ואתרי חן עוצרי נשימה, וזהו ללא ספק אחד היעדים היפים והטובים ביותר לחופשה חלומית ביוון.

    לקבלת הצעה אטרקטיבית צרו עימנו קשר – לחצו כאן!

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.