טופטרוולס > בלוג יוון > וילת נופש Aloe בכרתים ליד הים למשפחות ולזוגות
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    וילה בכרתים יוון ליד הים למשפחות ולזוגות. הכוללת שלושה חדרי שינה נוף מדהים להרים וליד החופים הזהובים של גיאורגופולי Georgioupoli בין רתימנו לחאניה

     

     

    וילת נופש בכרתים יוון – נוף מדהים לים ולהרים מסביב

    וילה מפנקת בה יוכלו האורחים ליהנות תוך כדי מנוחה בבריכת ההידרו-מסאז הפרטית עם נוף מדהים לים ולהרים כחלק מהשלווה והרוגע במקום. בפינות הישיבה בחוץ ניתן להתארגן לארוחות עם הנוף הפנורמי ויופי יוצא דופן אחרי יום שליו בחוף הים או אחר הצהריים לאחר שיצאו לחקור את אזורי החוף בקיאק או בקאנו, מה שהופך את זה לנופש בלתי נשכח עבור כל אורח. הוילה מצוידת באינטרנט אלחוטי וחניה פרטית ויש ניקוי חינם של הוילה פעמיים בשבוע.

     

     

     

    וילת נופש בכרתים יוון – ליד העיירה גיאורגופולי  Georgioupoli

    החופים המרהיבים של גאורגיופולי, שנמצאים במרחק של קילומטר וחצי מהוילה,הם אחת האטרקציות המרכזיות למשפחות עם ילדים. ספורט ימי מכל הסוגים זמין עבור מחפשי הריגוש, מסלולי טיול והליכה מדהימים ורכיבה על סוסים על החוף הם רק חלק מהפעילויות המוצעות באזור.

    בוילה ישנם שלושה חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה ושירותים. בשני חדרי שינה מיטות קווין סייז ואילו בחדר השינה השלישי מיטה זוגית. מצעים ומגבות מסופקים לאורחים.

    מה בוילה:
    מזגן בכל חדר, מצעים מסופקים, מגבות מסופקות, מרפסות נוף לים ולהרים, בריכה פרטית בריכת הידרו-מסאז, גריל ברביקיו, אח עצים, חימום מרכזי לתקופת החורף, מטבח מאובזר, ציוד מלא, כלי אוכל ובישול, שולחן אוכל, מדיח כלים, מקרר, כיריים, מיקרוגל, תנור אפייה, מכונת קפה, קנקן חשמלי, טוסטר, טרקלין / סלון ספה נפתחת, כספת, מיטת עריסה / ילד, 2 מקלחות, 2 שירותים, מוצרי רחצה, מייבש שיער, WI-FI, טלוויזיה, נגן DVD וחניה בשפע!

     

    אגם קורנס – נופש ואטרקציות למשפחות בכרתים ( 10 דקות נסיעה מהוילה! )

     

    אגם קורנס, אגם המים המתוקים הטבעי היחיד של כרתים נמצא בסמוך לכפר קורנס 47 ק"מ מעיר הנמל חאניה עיר תיירות מהיפות ביותר בכרתים. קורנס הוא כפר ציורי הניצב על גבעה המשקיפה על האגם. היקף האגם הוא כ -3.5 ק"מ, השטח יותר מ -1.2 ק"מ², העומק הגדול ביותר הוא 25 מ '. קרקעית האגם נמצאת 3 מ 'מתחת לפני הים. מהאגם זורם הנהר ארמירוס. בימי הביניים נקרא האגם אגם Koresia (ביוונית: Λιμνη Κορησσία), שם שכן בית מקדש שנבנה לכבוד אתינה של Koreia.
    אגם קורנס הוא חלק חשוב מהמערכת האקולוגית בכרתים, מכיוון שהוא אחד האזורים הבודדים בכרתים שבהם יש מים מתוקים בשפע לאורך כל השנה. זו אחת הסיבות לכך שאגם קורנס הוא אזור מוגן על ידי רשת Natura 2000. צבעו הכהה של האגם נגרם מאצות הים המגיעות מעומק האגם.
    בעבר האגם היה מלא צלופחים אך כעת ידוע יותר כאזור נופש פעיל והתיירות שלו. חנויות טברנות והשכרת סירות פדאלים, קיאקים, עם חוף חולי ומים מתוקים וצלולים בגווני טורקיז. עם זאת, האגם שומר על יופיו,ההרים הלבנים משתקפים במים דמויי המראה.
    אגם קורנס הוא מקום אידיאלי למשפחות עם ילדים לטיול יום או לפיקניק בערב.

     

    העיר היפה רתימנו עיר נמל וונציאנית שווקים בתי קפה טברנות ( 15 דקות נסיעה מהוילה )

    מחוז רתימנו שוכן בצד המערבי של כרתים, בין מחוזות חאניה להרקליון. מלא בחופים יפים, אתרים ארכיאולוגיים, כנסיות ביזנטיות, כפרים ציוריים ואתרי נופש קוסמופוליטיים, העיר רתימנו היא מהיפות מערי כרתים יוון.

     

    העיר רתימנו, בירת מחוז רתימנו, היא מרכז הפעילויות והבילויים באזור.העיר מושפעת מאוד מהוונציאנים, ומתהדרת באדריכלות אלגנטית ובנמל ציורי. מחוץ לעיר העתיקה של רתימנו, ישנם אתרי נופש חופים קוסמופוליטיים רבים, כמו באלי, אגיה גליני, פלאקיאס ואדליאנוס קמפוס. אם אתם מעדיפים מקומות נינוחים, נסיעה סביב מחוז רתימנו תביא אתכם להרבה מפרצונים מבודדים, בהם תוכלו ליהנות מפרטיות מוחלטת.בנוסף לחופים המיוחדים תמצאו מראות רבים, כמו מנזרי פרווילי וארקדי, מערת אידון, שם גדל זאוס על פי המיתולוגיה,העיירה ספילי ועוד. בין אם אתם מחפשים חופשה רגועה בשילוב שווקים ופעילויות כיף לילדים ,רתימנו וסביבתה היא הבחירה הטובה ביותר שלכם!

    על מנת לתכנן את החופשה הבאה שלכם צרו קשר ואנחנו נארגן לכם נופש איכותי ומלא עניין. מתאים לאנשים המחפשים ערך, תוכן, חויית טיול וטבע והכי חשוב וילת נופש שקטה עם מלוא הפרטיות.

     

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.