טופטרוולס > בלוג יוון > ווילות יוקרה בפלופונס יוון: חופשה יוונית מושלמת בווילות על הים
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    ווילות יוקרה בפלופונס יוון: חופשה יוונית מושלמת בווילות על הים
    Luxury villas on the beach Greece Peloponnese

    מי מאתנו לא חולם על נופש יוקרתי עם נוף יווני של הים האגאי הכחול, בעודו יושב על שפת בריכה בווילה מפנקת באחד מיעדיה המוצלחים של יוון. אלו מכם שמחפשים ווילות מפנקות ומדהימות להגשמת חלום זה, ימצאו בכתבה הבאה שלוש ווילות יוקרה היושבות ממש על הים מהטובות ביוון, הנמצאות על חצי אי ענק השוכן דרום – מערבית לאתונה ונקרא פלופונס. בואו להכיר את הווילות היוקרתיות של הפלופונס שיעניקו לכם חופשה יוונית מושלמת!.

    הדרך מאתונה לפלופונס חוויה בפני עצמה.

    לפני שנכיר את הווילות המדהימות, חשוב להכיר את הדרך המדהימה לא פחות אותה תעשו בדרככם לכל אחת מהווילות. הווילות כאמור, ממוקמות על חופי הים של חצי האי פלופונס, השוכן דרום מערבית לאתונה. במידה ותנחתו באתונה, או תתחילו את הנסיעה לווילות מאזור אתונה, מחכה לכם נסיעה מרהיבה בת כשעתיים וחצי-שלוש. הפלופונס הוא אזור מדהים ביופיו הכולל אתרים ארכיאולוגיים, כפרים מיוחדים, טירות מרהיבות, יערות, נהרות, חופים וטבע עוצר נשימה. אך הפלופונס הינה התחנה האחרונה בנסיעה מרהיבה זו. מאתונה נעלה על האוטוסטרדה לכיוון תעלת קורינתוס, זוהי גם נקודת העצירה הראשונה בדרך, לאחר נסיעה של כשעה מאתונה.

    תעלת קורינתוס היא אחד מהיעדים המיוחדים והתיירותיים ביותר ביוון כולה. מדובר בתעלה ארוכה מעשה ידי אדם, החוצה את מצר איסתמוס בעיר קורינתוס ומחברת את מפרץ קורינתוס אל מפרץ הסרוני. את הרעיון לתעלה הגה פריאנדר שליט קדום כבר במאה ה6 לפני הספירה, עם זאת תעלת קורינתוס נבנתה בין השנים 1881-1893 לאחר עצמאות יוון. ארוך התעלה הינה 6,346 מטר (כ6.4 ק"מ), ועומקה 8 מטר. התעלה מקצרת את המרחק מהים האדריאטי לפיראוס בכ-320 ק"מ. מעל התעלה הוקמו במהלך השנים שלושה גשרים. אחד משמש למעבר של רכבות ושניים מהם לכביש הראשי ממרכז יוון ליעדנו- הפלופונס. בקצוות התעלה קיימים גשרים שוקעים המורמים מעל התעלה בעת חציית מעבר כלי רכב. המבקרים יוכלו ליהנות מהמראות הנהדרים שיש לתעלה להציע ואף לעבור באמצעות סירה בתעלה עצמה. קיימים אף מספר אטרקציות באזור כמו קפיצת בנג'י מגשר התעלה. ישנם גם מספר סיורים מודרכים באזור קורינתוס כולו הכוללים ביקור בתעלה. לאחר תצפית וסיור בתעלת קורינתוס והתרשמות מעוצמת המבנה, עולים חזרה על הכביש ונוסעים מרחק של כשעה וקצת בדרך אל היעד הבא, המרשים לא פחות – תיאטרון אפידאורוס.

    התיאטרון העתיק של אפידאורוס הוא תיאטרון השוכן בעיר היוונית בעל אותו השם, אשר לפי האגדה העיר הייתה מקום הולדתו של אל הרפואה היווני- אסקלפיוס, בנו של אפולו אל השמש. התיאטרון ממוקם בקצה הדרום-מזרחי של מקדש המוקדש כולו לאל הרפואה אסקלפיוס. תיאטרון אפידאורוס נחשב לתיאטרון היווני השמור העתיק ביותר בעולם והוא הוקם במאה ה-4 לפני הספירה על ידי האדריכל הקדום, פוליקליטוס. התיאטרון יוצא הדופן השתמר בצורה כה מדהימה ויוצאת דופן ושרד במצב הטוב ביותר מכל התאטרונים העתיקים האחרים ביוון, עד כדי כך שהוא פועל עד עצם היום הזה. התיאטרון נבנה בהשראת תפארת היופי, העוצמה, הארכיטקטורה והאקוסטיקה. ואכן, המבנה עונה בשלמות על כל ארבעת האלמנטים שלו. האקוסטיקה במבנה כה מרשימה, שכאשר אדם מדבר ממרכז במת התיאטרון קולו נשמע באופן שווה בכל קצוות התיאטרון. וכמובן, מכל מושב בתיאטרון נפרש נוף מדהים על אזור אפידאורוס כולו.

    התיאטרון הכיל בשיאו כ14,000 מושבים, ואירח הופעות מוסיקה, שירה ומשחקי דרמה יוונים, ואף טקסי פולחן עתיקים. בעבר, היו מגיעים חולים ומטופלים מכל רחבי המדינה לצפייה במחזות השונים העולים בתאטרון, מתוך אמונה שלהופעות היו השפעות חיוביות על הצופה, הן בפן הבריאותי והן בפן הנפשי והפיזי של החולים. כיום, מושך התיאטרון מספר רב של מבקרים מידי יום, ואף משמש כבמה לביצוע מחזות דרמה עתיקות. ההופעה המודרנית הראשונה שנערכה בתיאטרון הייתה הצגה על סיפורו הטרגי של סופוקלס בשנת 1938. לאחר ביקור היסטורי חשוב זה, ממשיכים בדרך אל הווילות הקסומות של הפלופונס. הפעם, נסיעה קצרה בת כחצי שעה תוביל אתכם אל אחת מהערים היפות והעתיקות ביוון- נאפפליו, בירתה הראשונה של יוון.

    נאפפליו ממוקמת בצפון מזרח הפלופונס והיא נחשבת לאחת הערים הציוריות והרומנטיות ביותר ביוון.
    היא בנויה על חצי אי קטן וקסום בצפון מפרץ ארגוליס. נאפפליו אף הייתה בירתה הראשונה של המדינה היוונית בשנים הראשונות לקיומה, בין 1823-1834. על פי המיתולוגיה היוונית, העיר הוקמה על ידי נפפליוס, בנו של אל הים פוסידון. הסיפור העתיק של העיר מתרחש עוד בתקופה הפרהיסטורית כאשר חיילים מהעיר נאפפליו השתתפו במלחמת טרויה הידועה. העיר דעכה בתקופה הרומית אך פרחה שוב בתקופה הביזנטית. רבים כבשו את העיר במהלך ההיסטוריה, וונציאנים, טורקים, פרנקים, כולם הטביעו את חותמם על העיר, והשפיעו מאוד על תרבותה, ארכיטקטורה שבה, ומסורות שונות במהלך מאות השנים. במהלך הביקור בעיר יוכלו המבקרים לחזות בחומות עתיקות, טירות מימי הביניים, אנדרטאות ופסלים, מזרקות מהתקופה העות'מאנית, מבנים וונציאנים, ועוד רבים. כיום, נאפפליו הינה עיירה תיירותית ושלווה אשר מבקרים בה אלפי תיירים מידי שנה. הסמטאות בעיירה נעים לשוטטות והליכה, ובערב פועלות בה מספר טברנות מומלצות ומעולות. פעם בשנה, בחודשי הקיץ, נערך בעיר פסטיבל מוסיקה גדול ומושקע, בהשתתפות של מספר אמנים מובילים בינלאומיים, הפסטיבל מושך אליו אלפי מבקרים. מומלץ להקדיש לביקור בעיירה לפחות כמה שעות טובות, על מנת ליהנות מכל האתרים והאטרקציות שיש לה להציע. בסיום הביקור, ממשיכים אל עבר היעד הסופי במסלול מאתונה, הלוא הם הווילות הקסומות, היוקרתיות, והמפנקות ביותר, שיש לפלופונס להציע!. בואו להכיר את שלושת הווילות היפות.

    ווילה ארייאה  

    וילה קסומה זו, הנמצאת ליד הכפר הקסום קילאדה במרחק פסיעה קצר מחוף הים המדהים של חצי האי פלופונס, היא אחת הווילות המרשימות והיפות שבאזור, בה האורחים נהנים מחופש מושלם ומזמן איכות והנאה עם בני המשפחה. וילת ארייאה היא אחת הווילות היפות והמבוקשות ביותר ביוון והיא מציעה איזון מושלם  בין נופש רגוע לאטרקציות ופאן ביוון!. היא ממוקמת ממש מטרים ספורים מחוף ים חולי צלול ומדהים המוגן הודות למפרץ הארגולי שהופך את החוף לרדוד ורגוע-חוף זה הינו אופציה נהדרת למשפחות עם ילדים צעירים ליהנות מרחצה ברוגע ובבטחה. אך מיקומה הייחודי של ווילה ארייאה מעניק למשפחות הרבה מעבר לבטיחות, הווילה ממוקמת באחד מהנקודות היפות ביותר על חצי האי פלופונס ומוקפת בטבע ובמתקני תיירות נהדרים לאורחים. כל אלו ועוד רבים, הופכים את וילה ארייאה לבחירה מושלמת לחופשה משפחתית מוצלחת ביוון. מלבד רוגע נפשי, שיזוף ונופש בטן גב, וילה ארייאה מציעה עוד שלל אטרקציות של פאן ואקסטרים כמו טיולי יום באזור, ספורט ימי לחופי הים התיכון, ועוד.  העיצוב של הווילה והמתקנים בה מעניקים לאורחים תחושה של יוקרתיות וניכר כי ניתנה תשומת לב לפרטים הכי קטנים בכל חלק קטן בווילה. הווילה מעוצבת בסגנון מודרני מרגיע עם מתקנים ברמה הגבוהה ביותר. בווילה תמצאו 8 חדרי שינה, כששניים  מהחדרים כוללים מרפסת נוף משגעת, הווילה בנוסף כוללת 7 חדרי רחצה והיא מתאימה למשפחות או קבוצות של עד 16 אנשים. המטבח בווילה גדול ונוח והוא מצויד בכל כלי הבישול הנדרשים. גולת הכותרת של הווילה היא בריכת האינפיניטי הגדולה שבחצר, בה תוכלו להעביר את היום בנעימים או ליהנות מעל האש מוצלח עם כל המשפחה. בצמוד לווילה תמצאו מגרשי ספורט רבים כמו מגרש טניס, מגרש כדורסל ואף מגרש כדור-עף. הווילה מרושתת באינטרנט אלחוטי גבוהה, מיזוג אוויר בכל החדרים, חימום לשעת הצורך, מייבש שיער, מכונת כביסה, מצעים, טלוויזיה פלזמה 45 אינץ', ספריית DVD ומוזיקה ועוד. כאמור ניתן לצאת לשפע פעילויות במהלך השהות בווילה כשהמומלצות שבהן הן קייקים או שייט סאפ בחוף הים, דייג, שנורקלים, ואף פעילויות ספורטיביות ואורח חיים בריא.

    ווילה אייריס

    בואו ליהנות מהים היווני המגיע עד סף דלתכם בווילה קסומה ורגועה זו הכוללת בריכת שחיה מדהימה ונופים עוצרי נשימה!. הווילה ממוקמת בצמוד לשאר הווילות הקסומות בכתבה זו, ממש על חוף הים המושלם של הפלופונס בקרבת כפר קילאדה. זוהי אחוזה מרהיבה וייחודית בעלת עיצוב מודרני וביתי חמים ומזמין והיא כוללת בריכה פרטית עצומה המשקיפה אל מימי הים התיכון. זוהי בחירה מושלמת למשפחות ולאורחים המעוניינים ליהנות מחופשה רגועה תחת חום השמש היוונית. גם כאן תוכלו ליהנות מטיולים ולהכיר את הטבע והאתרים המרתקים של כל אזור הפלופונס. הווילה כוללת 7 חדרי שינה כשלשניים מהם מרפסות עם נוף מהפנט אל הים. 5 חדרי רחצה מעוצבים, מטבח מצויד בכל הכלים הנדרשים לבישול, אינטרנט אלחוטי גבוהה בכל הווילה, מיזוג אוויר בכל החדרים, חימום לשעת הצורך, מייבש שיער, מכונת כביסה, מצעים, טלוויזיה פלזמה 45 אינץ', ספריית DVD ומוזיקה ועוד. הווילה מתאימה לקבוצות ומשפחות של עד 15 אנשים. החדרים בווילה מרווחים ויפהפיים בעוד הסלון גדול ומרווח. בדומה לשאר הווילות גם כאן תמצאו בצמוד מגרשי ספורט רבים כמו מגרש טניס, מגרש כדורסל ואף מגרש כדור-עף. בווילה אייריס תוכלו ליהנות גם ממקלחת חיצונית מרהיבה בעלת אווירה ונופים שאין שניים לה.


    ווילה אולאה

    הווילה הצעירה והחדישה ביותר מבין שלושת הווילות, ממוקמת גם היא בסמוך לכפר קילאדה בפלופונס. חוף הים נמצא מרחק הליכה קצר מפתח הדלת, והבריכה הפרטית שבה מעניקה לאורחים נופש מרגיע ומושלם אל חופי יוון. בנייתה של ווילת אולאה הושלמה בשנת 2019 והיא מציעה שילוב ייחודי של עיצוב עכשווי מודרני יחד עם נוחות קלאסית. זהו המקום המושלם למילוט ולמנוחה יחד עם המשפחה והחברים. ווילת אולאה היא גן עדן עלי האדמות, כאמור היא ממוקמת ממש מטרים ספורים מחוף ים חולי צלול ומדהים המוגן הודות למפרץ הארגולי שהופך את החוף לרדוד ורגוע-חוף זה הינו אופציה נהדרת למשפחות עם ילדים צעירים ליהנות מרחצה ברוגע ובבטחה. בווילה זו, בדומה לווילת ארייאה, תמצאו 8 חדרי שינה, כששניים  מהחדרים כוללים מרפסת נוף משגעת, הווילה בנוסף כוללת 7 חדרי רחצה והיא מתאימה למשפחות או קבוצות של עד 16 אנשים. המטבח בווילה גדול ונוח והוא מצויד בכל כלי הבישול הנדרשים. גם בווילה זו תגלו בריכת אינפיניטי משגעת ואת כל שאר המתקנים והאטרקציות שמציעות שאר הווילות בכתבה. ווילת אולאה כוללת עיצוב הבנוי מאבן וצבעים המאפיינים את אזור זה ביוון. החדרים גדולים ומרווחים והמטבח מאובזר באופן מקצועי.

    בכל שלושת הווילות תוכלו ליהנות מחופשה יוונית חלומית הכוללת גם רוגע, נופש, חופים וים, וגם סיורים, אטרקציות וביקור באתרי טבע ואתרים היסטוריים מלאי עניין. אנחנו בטופטרוולס, נשמח לדאוג לכל מה שצריך בשביל שאתם תצאו לחופשה המשפחתית המושלמת שלכם בווילות היוקרה בפלופונס. נדאג לכם להזמנה של אחת מהווילות המפנקות, נדאג לכם לטיסות נוחות וקצרות, השכרת רכב, טיולים מדהימים לילדים, ועוד. יוון היא הבית והמומחיות שלנו כבר מעל 15 שנה, ואלפי משפחות מרוצות כבר קיבלו מטופטרוולס חופשה משפחתית מושלמת בווילות מפנקות בפלופונס.

    לקבלת הצעה אטרקטיבית צרו עימנו קשר – לחצו כאן!

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.