טופטרוולס > בלוג יוון > טיול חברה בחו"ל במלון אספרנסה ספא בליטא
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    טיול חברה בחו"ל והפקת אירועים בחו"ל במלון ספא מהטובים באירופה

    אתר הנופש והספא אספרנסה (Esperanza Resort) הוא מקום אירוח מפואר וידידותי לאדם ולסביבה הבנוי כולו מאבן טבעית ומעץ ארז קנדי ומתהדר במיקום יחודי על שפת אגם ציורי (במרחק של 14 ק"מ ממרכז טרקאי (Trakai), מוקף ביער פרטי שמורת טבע , וכולל בריכה מקורה ואזור חוף פרטי סביב אגם ציורי עם חול עדין. מרכז העיר וילנה (Vilnius) והעיר העתיקה שלה, המוכרת כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו, נמצאים במרחק של 40 ק"מ מאתר הנופש. למגיעים ברכב חניה זמינה ללא תשלום, לאלה שמגיעים עם מסוק פרטי ישנו גם מנחת מסוקים.

    זה הוא מקום מדהים לגלות את היופי הטבעי של ליטא עם מגוון עצום של פעילויות לאורך כל השנה. ארוחות בוקר טעימות עם נוף עוצר נשימה לאגם. שלוש המסעדות במקום מגישות מטבח גורמה פיוז'ן עם מרכיבים מחוות חקלאיות אורגניות מהטובות והאיכותיות ביותר בליטא ותחת השגחתו של שף בעל שם עולמי. האתר כולל גם מרפסות שמש עם בר גריל ומרתף יינות פרטי משובח ביותר!

    מגוון טיפולים ייחודים בספא הבריאותי האקסקלוסיבי ביותר באירופה ובמדינות הבלטיות, בריכת שחייה, סאונה, אמבט אדים, חדר כושר גדול ומודרני, כמות עצומה של בילויים והכל ברמה של 5 כוכבים פלוס, ומיועד לעזור לאורחים להירגע, מנוחה אמיתית,לברוח מהכול להתפנק ולחוות נופש אמיתי שלא הכרתם עד כה. אתם יכולים לדמיין נופש טוב יותר?

    קצת על ליטא – LITHAUNIA

    ליטא שוכנת לחופי הים הבלטי, בצפון-מזרח אירופה וגובלת עם רוסיה, פולין, בלארוס ולטביה.ליטא זכתה לעצמאות מברית המועצות בשנת 1991, ומאז חבירתה של ליטא לאיחוד האירופאי חלה בה התפתחות ושגשוג כלכלי מהיר ובירתה היפה וילנה מציעה שפע של בילויים מרכזי קניות ואטרקציות. זוהי מדינה של תרבות עם מסורת עתיקה ועבר מפואר וצביונה המודרני והמתחדש של ליטא מעמיד אותה כיעד תיירות אטרקטיבי ומסקרן כך שהביקור במדינה היפה והמטופחת הופך לחוויה בלתי נשכחת.
    וילנה (Vilnius)
    תופתעו לגלות עיר בירה אירופאית יפיפה ומודרנית המציעה שפע של בילויים ואטרקציות,מסעדות טובות עם אוכל משובח וטעים,מרכזי קניות חדשים ומודרניים, חנויות בוטיק ייחודיות, חנויות מעצבים, חנויות מזכרות ושווקים ססגוניים המשלבות בתוכן את אבן הענבר המפורסמת.
    הדרך הטובה ביותר ליהנות מיופיה של העיר היא פשוט לשוטט בין רחובותיה הצרים, המדרחובים שבאזורים המרכזיים, גדות הנהר והכנסיות הרבות הפזורות בעיר. בנוסף, תוכלו לבקר בשוק העירוני העתיק המקורה (Halės Turgavietė, אתר: www.halesturgaviete.lt), השוק פתוח בימים שלישי עד שבת בשעות 7:00-18:00, ובימי שבת ב-7:00-15:00.
    בהמשך, לאורך הנהר, תוכלו גם לעלות לגבעה,שמסתיימת במגדל גדימינאס (Gedimino Pilies Bokštas), שבראשו תצפית 360 מעלות מרהיבה על העיר והסביבה.

    יש לך תגובה נשמח לשמוע:

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.