טופטרוולס > טיולים > טיול מאורגן ליוון
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    טיול מאורגן ליוון

    עשרה לילות, אחד עשרה ימים בטיסות אל על! טיול מאורגן ליוון לקבוצות מאורגנות ,קבוצות קטנות ומשפחות אנו נתאים את תאריכי היציאה בהתאם לבקשת הלקוחות.

    אתונה, דלפי, מטאורה, מצובו-אפירוס, כפרי הזגרוכוריה, קסטוריה, מקדוניה, הר האולימפוס, חצי האי פיליון, אתונה! טיול טבע, תרבות ואתרים אל מחוזות צפון יוון - איזור מלא יופי, עניין והפתעות למטיילים החושבים רחוק! בצפון יוון נטייל אל עומק הטבע הפראי עם נופים מכושפים של הרים, יערות עד – שם חיים אחרוני הדובים, זאבים, קוגרים והלוטרות של יוון ההררית. נסתובב בין נהרות פתלתלים, אגמים נוצצים, מצוקי המטאורה, המנזרים התלויים והר האולימפוס המיתולוגי. נכיר את התרבות הייחודית והאוכלוסייה מסבירת הפנים של צפון יוון, נמשיך לאזור מרכז יוון - וולוס וחצי האי פיליון, נבקר באתרים ארכיאולוגיים מרשימים, ונחלוק כבוד למורשת ההיסטורית העשירה שלה. בטיולנו זה נעמיק, נחקור, נצלם, נתפעל, נתרגש ונגיע למקומות מיוחדים ומלאי עניין, כל זאת בשילוב רוחה המנשבת של המיתולוגיה היוונית. את הטיול תדריך מדריכה בכירה יווניה (מקומית) עם ניסיון רב בהדרכת קבוצות! מלווה הטיול יהיה בעל החברה Top Travels, דוד גלזר שגם הוא מומחה לאזור צפון יוון.

    • תאריך הטיול: -

      עשרה לילות, אחד עשרה ימים בטיסות אל על! טיול מאורגן ליוון לקבוצות מאורגנות ,קבוצות קטנות ומשפחות אנו נתאים את תאריכי היציאה בהתאם לבקשת הלקוחות.

    • טיסת אל על ת"א - אתונה - ת"א

       

    • המחיר לאדם בחדר זוגי: 2070 $

      (תוספת 400 דולר לבודד בחדר)

      המחיר כולל: טיסת אל על ת"א – אתונה – ת"א , מיסי נמל וביטחון, אוטובוס תיירים צמוד לכל התקופה, לינה וכלכלה כמפורט מעלה, מדריך ישראלי צמוד לקבוצה.

      המחיר אינו כולל: ביטוח אישי ורפואי, ביטוח מטען, ארוחות שאינן כלולות כמפורט לעיל.

    טיול מאורגן ליוון – מסלול הטיול

    היום הראשון: תל אביב – אתונה – דלפי

    08:30 טיסת אלעל מבן גוריון לאתונה. 10:45 נחיתה באתונה, נתארגן עם המזוודות נעלה לאוטובוס התיירים ונתחיל את טיולנו צפונה לכיוון דלפי. בדרך נעצור לארוחת צהריים מרעננת באחד הכפרים שבדרך,נמשיך לכיוון ארחובה כפר רועים היושב למרגלות הר פרנסוס אחד מאתרי הסקי ביוון. בשעות אחה"צ נגיע לדלפי מרכזה הרוחני והדתי של יוון העתיקה ומקום מושבו של האוראקל-חוזה עתידות בעת העתיקה. הגענו למרכזו של העולם, לפי האמונה היוונית העתיקה,כאן נחתו הנשרים ששלח זאוס למצוא את טבורו של העולם. נערוך סיור במקום ובאתר הארכיאולוגי המרשים ביותר המשקיף אל עמק "מליון הזיתים". אט אט ננסה להיכנס לאווירה המיוחדת והשלווה של אזור זה ושל יוון . לינה וארוחת ערב בדלפי במלון: AMALIA DELFHI HOTEL

    היום השני: דלפי – לאמיה – קלאמבקה – מנזרי המטאורה – מצובו

    לאחר ארוחת הבוקר נעלה לאוטובוס לנסיעה צפונה לעיר לאמיה, נעצור בדרך באנדרטה לזכרו של ליאונידס מלך ספרטה אשר נלחם בגבורה עם 300 לוחמיו מול הצבא הפרסי האדיר. נמשיך למחוז תסאליה ונגיע לעיירה "קלאמבקה" המהווה שער הכניסה לאזור מנזרי המטאורה, עמודי סלע אפורים ואנכיים המתנשאים לגבהים של 300-600 מטר. עמודים אלה נושקים לקצה הצפוני של העיירה ומתמזגים עמה תוך השראת אווירה "מיסטית" מלאת עניין והתפעלות. נערוך סיור בין המנזרים ונתרשם מהעוצמה והאנרגיה שבמקום.ניקח נשימה עמוקה ונתבונן היטב בתופעת הטבע מהיפות שיש, נעלה לאוטובוס ונמשיך באחת הדרכים הנופיות המרהיבות ביותר ביוון

    trip-1-1

    דלפי, אחד האתרים הארכיאולוגים מהחשובים ביוון מעבר ההרים קאטארה המתנשא לגובה של 1820מטר. מ"הפאס" נרד אל העיירה מצובו – Metsovo היושבת בגובה 1200 מטר מעל פני הים, עם בתי האבן המיוחדים, אוויר צלול ומרענן – עיירה ציורית אשר תושביה הם צאצאים של הרועים "הוולאכים" ושפתם בנוסף ליוונית היא שפה הדומה מאוד לרומנית . לינה וארוחת ערב מיוחדת במלון במצובו – מלון ספא חדש! 5+ כוכבים Grand Forest – Metsovo

    http://www.grand-forest.gr/

    היום השלישי: מצובו – כפרי הזגרוכוריה – יוהנינה

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לאחד האזורים מהיפים ביוון ההררית – כפרי הזגרוכוריה. אנו במחוז "אפירוס" שבצפון מערב יוון. אפירוס – epirus הוא ללא ספק אחד המחוזות המרהיבים והמרשימים ביותר ביוון ואחד המרהיבים והדרמטים ביותר באירופה, קניוני סלע, מפלי מים ואגמים, נחלים, חופים זהובים עם מי טורקיז צלולים – לא ניתן להישאר אדישים אחרי ביקור באפירוס ובעיקר בתת המחוזות כפרי זגוריה וצומרקה.

    trip-1-2

    גשר שלושת הקשתות שיד קיפי

    מבחינה גיאוגרפית,"אפירוס" הוא האזור ההררי ביותר ביוון עם ערוץ "הויקוס" – קניון ויקוס הינו ערוץ הסלע העמוק בעולם, היער הלאומי של "אאוס" וגולת הכותרת כפרי "הזגרוכוריה" (זאגוריה) הבנויים מאבן הצפחה המקומית. נערוך סיור בין הכפרים ותצפית מדהימה לעבר הערוץ העמוק באירופה הויקוס, נבקר בגשר שלוש הקשתות המרהיב ביופיו ובמבנהו המיוחד.לקראת אחה"צ נגיע לעיר יוהנינה ונערוך סיור בעיר העתיקה במקום עם ההסטוריה העצובה של יהדות יוון. במידה וייתאפשר נבקר בבית הכנסת במקום. נחזור ללינה וארוחת ערב – למלון Grand Forest – Metsovo למלון הספא החדש 5+ כוכבים http://www.grand-forest.gr/ לאחר ארוחת הערב – מוסיקה וריקודים…. פולקלור מקומי וולאכי.

    trip-1-3

    מראה הנוף ממלון GRAND FOREST METSOVO

    היום הרביעי: גרוונה – קסטוריה

    לאחר ארוחת הבוקר ניסע לכיוון .Grevena העיר גרבנה נחשבת בירת הפטריות הלאומית של יוון. נבקר במפעל קטן לפטריות בו רוקחים כל מה שהדמיון מעלה מפטריות בשמן זית וחומץ, פיקנטיות, מיובשות מרמלדה ועוד. כמובן שגם נטעם ממעדני הפטריות. נערוך לקט פטריות בסביבה הקרובה ולאחר החוויה המיוחדת נמשיך בדרכנו לאחת מהערים היפות ביותר ביוון קסטוריה – Kastoria. זו עיירה ציורית היושבת על אגם מקסים ונמצאת בחבל מקדוניה בצפון יוון. אחה"צ נגיע למלוננו, נתארגן בחדרים ומיד נצא לסיור רגלי סביב האגם. לינה ב במלון (Esperos Palace Hotel (UXURY HOTEL & SPA http://www.esperospalacekastoria.gr/index.php/en/ את ארוחת הערב נאכל בטברנה מקומית מסורתית עם מיטב המאכלים של צפון יוון!

    היום החמישי: קסטוריה – אגמי פרספה ומשולש הגבולות: אלבניה, מקדוניה ,יוון

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור במערת נטיפים מהיפות והמרשימות שביוון – "מערת הדרקון", מדובר במערה חדשה יחסית בת 6 מיליון שנה. המערה פעילה מאד ובתוכה מצויים מספר אגמים פנימיים עם מים צלולים, כאשר הטמפרטורה בתוך המערה עומדת בין 17-19 מעלות באופן קבוע. לאחר הביקור המרתק במערה נמשיך לאגמי "פרספה" Prespa Lakes – צמד האגמים היושבים בגובה 850 מטר מעל פני הים ונמצאים במשולש הגבולות: יוון מקדוניה (יגוסלביה) ואלבניה. האגמים מלאים בטבע עשיר שחציים ביוון וחציים באלבניה. ביקור באגמי פרספה הוא להכיר את צפון יוון שהזמן עצר בה מלכת, עדיין נמצא כאן כפרים קטנים ליד האגם, סירות על המזחים ואווירה אלפינית של ממש . נסייר ונטייל באזור האגמים הקסומים ונשקיף אל הנופים הדרמטיים של "אלבניה ומקדוניה" .. מהאגמים של "פרספה" נחזור חזרה לעיירה "קסטוריה" ונצא לטיול בעיירה. ארוחת ערב ולינה במסעדה מקומית ליד האגם http://www.esperospalacekastoria.gr/index.php/en/

    היום השישי: קסטוריה, אדסה – וורגינה – ווריה – ליטוכורו

    לאחר ארוחת הבוקר (באם לא הספקנו אתמול אחר הצהריים – נצא לטיול בעיירה ונערוך סיור מעניין בין חנויות הפרוות, לכנסיות הביזאנטיות עם ציורי הקיר המדהימים). נבקר במוזיאון הביזאנטי בו מוצגות איקונות יפיפיות מכנסיות העיירה – כל זאת עם יופיו המיוחד של אגם "אורסטיאדה" הנשקף ברקע.

    trip-1-6

    קסטוריה אגם אורסטיאדה לאחר יומיים נפלאים באזור קסטוריה, נצא בנסיעה לאחד המקומות המעניינים ביותר ביוון – עמק מקדוניה. נגיע לעיירת המים והמפלים אדסה, נראה את מפלי המים הנופלים בעצמה אל העמק.. נערוך סיור בעיירה ונתרשם משפע המים והנחלים הזורמים במקום. נבקר באחד המפלים המרהיב בעוצמתו וביופיו. משם נמשיך בעמק הפורה אל ווריה, העיר השנייה בגודלה בערי מקדוניה, אחרי סלוניקי – העיר בנויה על מורדות הר וורמיון ובה התגוררה לפני מלחמת העולם השנייה קהילה יהודית שהתיישבה בעיר לאחר גרוש יהודי ספרד. נבקר ברובע היהודי ובשרידי בית הכנסת שפעל במקום. נמשיך לביקור באחד מהאתרים ההיסטוריים מהמעניינים ביותר ביוון – וורגינה השוכנת בלב העמק הירוק ושופע המים ובה נמצא אתר הקבורה של פיליפוס השני מלך מקדוניה, אביו של אלכסנדר מוקדון. תגלית זו נחשבת "לתגלית המאה" ביוון. נמשיך בנסיעתנו דרומה ונגיע לכפר ליטוחורו היושב למרגלות האולימפוס בגובה 1100 מטר – כפר ציורי עם נוף מדהים לים האיגאי. נגיע למלוננו במקום, מלון בוטיק 4+: Litochoro Olympus Resort Villas & Spa /http://www.litohororesort.gr

    היום השביעי: הר האולימפוס – שמורת הטבע במקום – וולוס – פיליון

    לאחר ארוחת הבוקר נטפס בדרך יפיפיה עד מעיינות פריוניה, הנקודה ממנה מתחיל הטיפוס הרגלי להר האולימפוס – מושבם של האלים על פי המיתולוגיה היוונית. נעשה הליכה רגלית קלה בין המעיינות ושמורת הטבע במקום. זו חוויה מיוחדת בשילוב טבע פראי, נחלים, מים זורמים, צמחייה ובעלי חיים.

    trip-1-7

    ליטוכורו – למרגלות האולימפוס

    משם נמשיך דרומה לכיוון וולוס – עיר נמל יפיפיה הניצבת בפיתחו של מפרץ ענק. ניכנס לעיר ונמשיך לכפר מקרינצה שהוכרז על ידי לשכת התיירות היוונית "אתר לאומי מוגן". מקריניצה ממוקמת באתר מרהיב עין (700 מטר גובה) על מדרון מוריק, המשקיף על מפרץ וולוס. הכפר המקסים בנוי מאבן מקומית ומשחזר את הבנייה האופינית לאזור זה מאות שנים. נטייל ברחובות הכפר, בינות לבתים עתיקים ונחוש את השלוות במקום. משם נמשיך לפרוטאריה עיירה קסומה מלאה בבתי קפה ציוריים, דוכני פירות מסוכרים וריבות. נעצור לסיור במקום ולרגע של שלווה לקפה ועוגה. לינה וארוחת ערב במלון Xenia Palace Portaria המשקיף על העיר וולוס ומפרץ פאגאסטיקו. המלון מציע מועדון בריאות וספא מפנק!

    http://www.xeniaportarias.gr/about-the-hotel

    היום שמיני: חצי אי פיליון

    ארוחת הבוקר במלון מבוססת על מוצרים מקומיים ואורגניים. זו ארוחה מסורתית עשירה מזינה ובריאה. לאחר ארוחת הבוקר ועם הרבה אנרגיה נטפס אל הר פיליון- רכס הרים המורכב מצפחה ומאופיין בצוקים נישאים ובגיאיות עמוקים. נטייל באזור המקסים והמיסטי על הכפרים ההררים שבו, על מפרציו המפתים, על נופי הטבע ותחושת המסתורין של האיזור – לה תורמים היערות העבותים והבלתי חדירים שהביאו ליצירת אגדות רבות מהמיתולוגיה היוונית. בדרכינו נרד לחופי ים מהיפים ביוון: לעיירת הנופש מיליאס ונרד לצידו השני של חצי האי פיליון (ביוונית ( Oros pilio , נעצור באחד החופים המיוחדים באיזור קאלה נרה- עם טיילת עצי אקליפטוס, בתי קפה וחוף ים גדול זרוע חול עדין. לקראת ערב נחזור למלוננו המפנק Xenia Palace Portaria לארוחת ערב ולינה. http://www.xeniaportarias.gr/about-the-hotel

    trip-1-8

    פיליון – שביל האבן העתיק המחבר בין הכפרים

    היום התשיעי: וולוס – מעבר טרמפולי – אתונה

    לאחר ארוחת הבוקר נעיף מבט נוסף אל היופי של הר פיליו ניפרד ממארחינו במלון ונצא אל אתונה הבירה. בדרכנו נבקר במעבר טרמופילי ולמרגלות פסלו של מנהיג ספארטה ליאונידס נספר את סיפור מלחמת היוונים בפרסים. נעצור בדרך לארוחת צהריים באחת מעיירות הנופש שעל החוף הים האיגאי. נגיע לאתונה בסביבות השעה 16:00. התמקמות במלון Airotel Alexandros

    http://www.airotel.gr/en/Photos-907.htm

    לאחר ההתמקמות נצא לסיור רגלי קצר בעיר לאתריה הבולטים. בערב, ארוחת ערב מלון.

    היום העשירי: אתונה האקרופוליס – האגורה – רובע פלאקה

    נבקר באקרופוליס – מפלאי עולם, נסייר באגורה וברובע פלאקה.

    נתחיל את הבוקר בסיור מרתק במרומי האקרופוליס, שהיא השריד המרכזי של אתונה העתיקה. באתר זה מצוי הפרתנון  ועוד מספר שרידי מבנים מפורסמים. נבקר בפרתנון ונתרשם מגודלו ועצמתו של מבנה זה אשר שימש משכנה של האלה אתנה, נצפה על תיאטרון דיוניסוס – ערש לידתו של התיאטרון המודרני. נמשיך ונסייר באתריה הבולטים של העיר – האצטדיון האולימפי העתיק , מקדש זאוס המרהיב, כיכר הסינדגמה – כיכר החוקה בה נמצא בניין הפרלמנט עליו שומרים החיילים ונראה את טקס חילופי המשמרות. נבקר גם בשווקים התוססים והצבעוניים של אתונה. ארוחת ערב חגיגית באחת הטברנות באזור וסיור ערב מיוחד עם המדריך במקומות המיוחדים של העיר. לינה באתונה במלון Airotel Alexandros.

    http://www.airotel.gr/en/Photos-907.htm

    trip-1-10

    תצפית לעיר אתונה מהאקרופוליס

    היום האחד עשרה: אתונה – טיסת בוקר חזרה לארץ.

    לאחר ארוחת הבוקר נצא לשדה התעופה לטיסה חזרה לארץ.

    אתרים מיוחדים

    >> דלפי – מרכזה הרוחני והדתי של יוון העתיקה

    >> מטאורה – המנזרים התלויים מפלאי עולם, סיור, תצפית וביקור באחד המנזרים

    >> מצובו – כפרם של הוולאכים אשר שפתם המקורית דומה לרומנית.
    במצבו – מוסיקה וריקודים…. השתתפות במופע פולקלור מקומי וולאכי

    >> כפרי הזגרוכוריה – "אפירוס" הוא האזור ההררי ביותר ביוון עם תצפית על ערוץ "הויקוס" מהעמוקים באירופה,

    היער הלאומי של "אאוס" וגולת הכותרת כפרי "הזגרוכוריה" (זאגוריה) הבנויים מאבן הצפחה המקומית.

    >> יוהנינה – סיור בעיר העתיקה ולאורך האגם הצמוד ביקור בבית הכנסת במקום.

    >> גרבנה – ביקור במפעל קטן לפטריות בו רוקחים כל מה שהדמיון מעלה. גברנה – לקט פטריות בסביבה

    >> קסטוריה – אגמי פרספה משולש הגבולות: אלבניה, מקדוניה, יוון

    >> מערת הדרקון – ביקור במערת הנטיפים ליד קסטוריה

    >> שייט מרתק באגם פרספה

    >> קסטוריה – ארוחת ערב בטברנה מקומית מסורתית עם מיטב המאכלים של צפון יוון

    >> עמק מקדוניה – המפלים בעיירה אדסה, ווריה עם ההיסטוריה היהודית, וורגינה מקום קבורתו של פיליפוס השני

    מלך מקדוניה ואביו של אלכסנדר מוקדון.

    >> הר האולימפוס – מושבם של האלים היוונים והכפר הציורי ליטוכורו היושב למרגלותיו.

    >> חצי האי פיליון – תצפית אל הים האגאי וסיור בכפרים ציוריים ובחופים מהיפים ביוון.

    >> אתונה – סיור מקיף בעיר : רובע הפלאקה, האגורה, אקרופוליס ועוד מפלאי העיר המיוחדת.

    >> ערב אחרון באתונה – בילוי בטברנה מקומית עם ארוחת ערב ומוזיקה יוונית.

    מה כלול בטיול המיוחד עם חברת Toptravels

    אופי הטיול:

    טיול טבע ותרבות בנופיה הקסומים של יוון ההררית: טבע, הרים, נהרות נחלים ופלגי מים, אגמים, מפלים, כפרים נידחים שהזמן עצר שם מלכת, חופים מהיפים ביוון, אנשים, רועי צאן חיות בר, הרבה שמחת חיים! בשילוב העיר אתונה עם ההיסטוריה העשירה ובילוי בטברנה מקומית.

    תחבורה:

    אוטובוס תיירים ברמה גבוהה צמוד לקבוצה לכל ימי הטיול. ימי טיול מלאים בהדרכת מדריך מומחה ליוון

    לינה:

    לינה במלונות איכותיים שנבחרו בקפידה ברמה גבוהה 4-5 כוכבים. (שניים בחדר).

    כלכלה:

    חצי פנסיון: 9 ארוחות בוקר, 9 ארוחות ערב – א"ע חלקם במסעדות וטברנות!

    גודל הקבוצה:

    25-30 מטיילים, כולל: מדריכה מקצועית יווניה הצמודה לאורך כל הטיול + מלווה ישראלי צמוד לקבוצה