טופטרוולס > טיולים > טיול ג׳יפים בכרתים
    • לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

      התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שם מלא

      אימייל

      טלפון

    • מדוע לנפוש איתנו?

      מדוע לנפוש איתנו?

      • כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!

    טיול ג׳יפים בכרתים

    3 לילות וארבעה ימים של טיול ג"יפים וטבע לעומק החוויה בכרתים! לקבוצות מאורגנות ,קבוצות קטנות ומשפחות אנו נתאים את תאריכי היציאה בהתאם לבקשת הלקוחות.

    כרתים הוא מקום אידיאלי לחופשה ולטיולי אתגר ומשפחות, מיתולוגיה, ערי נמל וונציאניות, טבע, הרים וים כחול!
    כרתים הוא הגדול באיי יוון, משתרע על פני 8,330 קמ"ר, ומצוי כ-350 ק"מ מדרום מזרח לאתונה, וכ-950 ק"מ מערבית לחופי ישראל. 
    זהו המקום בו פרחו ושגשגו התרבות המינואית והמיקנית, אשר היוו את הבסיס להתפתחותה של תרבות יוון העתיקה, ביתה של התרבות המינואית, ערש תרבות אירופה אחת מהתרבויות העתיקות בעולם ומקום מושבו של אבי האלים זאוס. בטיול המיוחד בכרתים נגלה אי של מיתולוגיות ושל יופי קסום, יצירות אמנות ונופים מרהיבים. לאי טופוגרפיה מיוחדת ונופים מגוונים בשילוב ערי נמל וונציאניות, רכסי הרים גבוהים (חלקם מושלגים בחורף), עמקים, קניונים, נחלים, חופי זהב ולגונות כחולות. בטיולנו זה טבע, אתרים, ערי נמל עתיקות, אתרים היסטוריים ותרבותיים, המתחקים אחר קסמה של התרבות המינואית. 

    • תאריך הטיול: -

      3 לילות וארבעה ימים של טיול ג"יפים וטבע לעומק החוויה בכרתים! לקבוצות מאורגנות ,קבוצות קטנות ומשפחות אנו נתאים את תאריכי היציאה בהתאם לבקשת הלקוחות.

    • כשעה וחצי טיסה מתל אביב.

    • לטיול ג׳יפים מאורגן בכרתים, לבירור מחירים התקשרו עכשיו לטלפון 0522-633-122

    מסלול הטיול

    היום הראשון: טיול ג"יפים בהרי הפסילוריטיס

    שעה 06:00 המראה בן גוריון שעה 07:50 נחיתה בהירקליון.
    09:30 נצא עם הג"יפים משדה התעופה.

    נטפס אל שרשרת הרי הפסילוריטיס דרך נופים הרריים הצופים אל הים, נעבור בדרך את הכפר הציורי "טיליסוס", שלידו התגלו שרידים של ישוב מינואי עתיק, האזור ידוע בכרמים העשירים שבו, הן זיתים והן ענבים ,שמן הזית הכרתי ידוע באיכותו הגבוהה ובתכונות המרפא שבו. כמו כן היין שמופק מהכרמים שבאזור ידוע אף הוא באיכות וטעם.

    השמיים הם הגבול עוצמת הטבע

    משם נתחבר לדרך עפר הררית ומעניינת עם תצפיות לכיוון הים ולכיוון הרי הפסלוריטיס המושלגים (עד חודש יוני לערך). לאחר כשעתיים נסיעה בדרכי עפר, נכנס לכביש הררי ונבקר בכפר הציורי "אנויה" הבנוי בצורה מדורגת על ההר. בתיו כמיטב המסורת היוונית, מסוידים בלבן. במרכז הכפר תוכלו למצוא את זקני הכפר יושבים בבתי קפה כשבפיהם נעוצה סיגריה. נשתלב עימם ונשב לקפה מהביל עם ריחות מיוחדים של הכפר. אנויה ידועה בעבודות אריגה.

    נמשיך צפונה ונרד אל כפר האורגים פודלה – כפרו של הצייר הנודע "אל גרקו", שם נטייל ונהנה מהאווירה המיוחדת והשלווה של הכפר. נקנח בקפה של אחה"צ ונמשיך לכפר "באלי" שם נעשה את הלילה.

    נמל באלי ספורט ימי מועדון צלילה

    היום השלישי: טיול ג"יפים: הכפר "ספילי", חוף הדקלים, הליכה וטבילה בנהר ה"מגאלופוטמוס".

    08:30 לאחר ארוחת הבוקר ניסע מערבה לצד המערבי של הרי הפסילוריטיס, נעבור ונבקר בכפרים נידחים שם הזמן עמד מלכת, נמשיך בדרך עפר הררית ונחצה את האי לכיוון החוף הדרומי. נמשיך לכפר הציורי "ספילי", עם בתי אבן ישנים, סמטאות צרות, כשהכל טובל בירק ובמים. בכיכר המרכזית עץ דולב ענק ולידו מזרקה ונציאנית יפה כשהמים יוצאים מלועות של אריות אבן. 

    חוף4

    משם נמשיך בדרך חולית המקבילה לים ונגיע לחופים בתוליים מדהימים ביופיים, נסיים בחוף הדקלים, אחד החופים המצולמים והיפים ביותר בכרתים נחזה בנהר "מגאלופוטמוס" חוצה את קניון "קורטליוטיקו" המרשים לשניים במימיו הזכים והמתוקים ונשפך אל הים הלובי. נעצור לארוחת צהריים בטברנה מקומית ליד הים ממיטב המטבח האורגני הכרתי : מוסאקה, סלט כפרי יווני ,צאזיקי, ממולאים עם הרבה טעם של עוד..

    לאחר הארוחה הליכה ברגל כ- 10 דקות לאורך החוף ונגיע לחוף הדקלים, נתארגן להליכה במי הנהר לכיוון המקורות ונגיע לבריכת "אפרודיטה" – נטבול את גופינו במים הצוננים בעלי תכונות מרפא מיוחדות במינן!
    17:00 – חזרה לבאלי ארוחת ערב חגיגית בטברנה אצל "יורגוס" עם יין, ראקי ושמחת חיים…

    היום השני: טיול ג"יפים בדרום מערב האי :"פרנקו קסטלו", כורה ספקיון, קניון ארדנה.

    07:30 – ארוחת בוקר.
    08:15 – יציאה ליום טיול ארוך באזורים היפים ביותר באי.

    נצא בנסיעה לכיוון "רתימנו", נמשיך הלאה בכביש החוף לאורך הים ונטפס לכיוון הכפר "אפיסקופי" ומשם לכיוון הכפר הציורי "ארגירופולי", השופע במעיינותיו הרבים עם הרבה ירוק בעיניים. משם נטפס לכיוון ה"הרים הלבנים", נחצה את הכפר "אסיגוניה" עם תצפיות נוף מדהימות ביופיין, ונגיע לדרך עפר פתלתלה שתוביל אותנו אל החוף הדרומי בים הלובי, נבקר ב"פרנקו קסטלו" – מצודה טורקית הבנויה על אחד החופים היפים באזור. נעצור למנוחה קצרה ונמשיך לכיוון עיירת הנמל "כורה ספקיון". נמשיך בדרך הררית מתפתלת, עם נוף עוצר נשימה, נחנה את הג"פים. ונעבור להליכה ברגל בדרך הררית מעל הים – כחצי שעה, נגיע לחוף נטוראליסטי מבודד ושקט עם מעיינות מים מתוקים הנובעים מהחול נערוך.
    41

    במקום "סייסטה" עם "ראקי" רחצה בים עם הרבה שמחת חיים. לאחר שחווינו יום ארוך ומיוחד נעשה דרכינו חזרה לאט ובטוח לכיוון הכפר "באלי".

    היום הרביעי: תצפית אחרונה לעבר הזריחה מהים ונסיעה לשדה התעופה. 

    יוון גיפים 16

    אתרים מיוחדים

    >> ג"יפים גדולים ומרווחים לכל ימי הטיול, ימי טיול מלאים בהדרכת מדריך ישראלי ומדריך מקומי בעל ידע רב בנושא גיאוגרפיה, מוסיקה יוונית, תרבות יוון וההסטוריה היוונית.

    >> לינה במלונות איכותיים שנבחרו בקפידה ברמה גבוהה 4-5 כוכבים.

    >> מסלול מעגלי מקיף מעניין ומרתק חוויה אדירה שתישאר אתכם לכל החיים.

    >> הרי הפסילוריטיס.

    >> טיול ג"יפים בדרום מערב האי :"פרנקו קסטלו", כורה ספקיון, קניון ארדנה.

    >> הכפר "ספילי", חוף הדקלים, הליכה וטבילה בנהר ה"מגאלופוטמוס".

    מה כלול בטיול המיוחד עם חברת Toptravels

    אופי הטיול:

    טיול טבע ותרבות בנופיה הקסומים של כרתים: טבע, הרים, נהרות נחלים ופלגי מים ,אגמים, מפלים, כפרים נידחים שהזמן עצר שם מלכת, חופים מהיפים בכרתחם, אנשים, רועי צאן חיות בר, הרבה שמחת חיים!

    תחבורה:

    ג"יפים גדולים 4 בג"יפ כולל ביטוח מלא.

    לינה:

    במלונות 4-5 כוכבים, שניים בחדר.

    הדרכה:

    מדריך ישראלי ומדריך מקומי עם ניסיון וידע רב!!
    מאחל לכולנו טיול מהנה ומוצלח עם הרבה שמחת חיים!
    דוד גלזר, Toptravels.