• לתכנון והזמנת חופשה בלתי נשכחת

התקשרו: 0522-633122 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שם מלא

אימייל

טלפון

מדוע לנפוש איתנו?

• כי נדאג לכל מה שצריך לחופשה המושלמת שלכם: טיסות, השכרת רכב, לינה וטיולים.
      • כי יוון היא הבית והמומחיות שלנו מעל 15 שנה ויש לנו הצעות ייחודיות שלא תמצאו בשום מקום אחר!
      • כי אנחנו חברת בוטיק שנותנת לכם יחס אישי ותופרת חבילת נופש איכותית במיוחד בשבילכם!
    ניצה ויחיאל שקד

דוד היקר, שלום! רוצים להודות לך מכל הלב על שני טיולים מהנים ומרתקים שאירגנת למופת: הטיול לצפון יוון בספטמבר 2015 והטיול לארצות הבלטיות ביוני 2016. בחירת המסלולים, המקומות, המלונות, ההסעדה ובוודאי גם ההדרכה היו לשביעות רצוננו פלוס… כל מה שביקשנו קיבלנו ללא דיחוי וללא מיקוח. כנוסעים ותיקים ומתמידים בטיולים מאורגנים, הכול היה מעבר למצופה. תודהRead more…

בתיה ועמוס וייס

לדויד, תודה על ההשקעה באירגון הטיול לארצות הבלטיות! היה מאד מעניין, טעים, נופים מדהימים, ארגון יוצא מן הכלל! המדריך ניקיטה מצוין, מלונות מצוינים, ממליצים  מאד!!!

משפחת סלוצקי

ביוני 2016 יצאנו לחופשה משפחתית על כל ילדינו כלותינו ונכדינו. קיבלנו המלצה מחבר על דוד ובאמת שאין לתאר את השירות האדיב והמהיר שקיבלנו מהרגע שגלגלנו את רעיון החופשה ועד הרגע שחזרנו הביתה מאושרים ומרוצים. דוד דאג להכל: כרטיסי טיסה, איסוף מהשדה, השכרת רכבים, לינה בוילה מדהימה, המלצות על מסעדות וחופים. ה כ ל! פשוט תענוג. דוד,Read more…

אוהד וענת

דוד יקר, חזרנו מחופשתנו בפליון. היה נפלא ורצינו להודות לך על שרותיך הנפלאים. המחשבה לשלוח אותנו לפליון היתה מדוייקת וגם החיבור לרני ואורלי שהיו נהדרים. בטוחים שנתראה בחופשה הבאה!

אלישבע ושלומי שאלתיאל

בחול המועד פסח 2016, ביקרנו בכרתים עם זוג חברים נוסף. המטרה הייתה לחוות אותו קצת אחרת ולבקר במקומות חדשים, שבהם טרם ביקרנו. דוד ארגן לנו שהות בוילה פסטורלית ומקסימה בכפר באלי במיקום נפלא! המליץ לנו על נקודות וחופים בצידו הדרומי של האי שבהם כדאי לטייל ושווה לבקר. אלו היו ימים קסומים וניהנו ביותר! ביום האחרון, דודRead more…

קרנית

נסענו דרך דוד פעמיים לחופשות משפחתיות, פעם לכרתים ופעם לאזור צפון יוון, בשני המקרים הטיולים נסגרו תוך שימת דגש על פרטים קטנים, טיפול מלא של הנופש, החל מהשכרת רכב, טיסות, לינה, הדרכה וכלה במפת טיולים מסודרת ומגוונת שמותאמת למשפחה ולגילאי הילדים. אין ספק שהיה תענוג גדול להגיע ולגלות שהכל הותאם בדיוק עבורנו! מומלץ בחום!

דבורה ויוסי שמואלי

באוקטובר 2015 יצאנו לטיול שהיה מאורגן על ידי החברה של דוד גלזר. דוד עצמו השתתף בטיול ואיתו הדריכה אותנו אֶפִי, בחורה נפלאה בת האי היווני לסבוס שבים האגאי. האתרים בהם ביקרנו, ההיסטוריה העשירה של יוון, שרידי העבר המופלא, הנופים המרתקים, בתי המלון המובחרים, הטברנות עם האוכל היווני היחודי, מופעי הפולקלור ובעיקר, בעיקר ההדרכה הידענית והעשירהRead more…

טוביה

בקיץ 2015 השתתפתי בטיול מאורגן ביוון. טיול אותו אירגן והוביל דוד גלזר. נהניתי מאד מהמסלול מהמלונות מההתיחסות והרגישות של דוד לכל נושא. פשוט תמורה לכל אגורה.

מירי וצביקה דרורי

שלום דוד, אנו מבקשים להודות לך על הטיול המענין והמהנה שערכת לנו לצפון יוון. זה היה טיול ממצה ומקיף מבחינת הסטוריה, מיתולוגיה, טבע ונוף אנושי. כמוכן ברצוננו לציין במיוחד מספר דברים: את ניהולך את הקבוצה ברגישות ודאגה לפרט כמו לכלל. את בחירת המדריכה המקומית שגילתה בקיאות רבה והעבירה גם את הדברים היבשים משהו בצורה מעניינת. ואת הנהג שגילה מקצועיות בנהיגהRead more…

אוה ודב ויזל שוהם

שלום רב לדוד גלזר – חברת טופ טרוול  בחודש אוקטובר 2015, יצאנו איתך לטיול מקסים לצפון יוון. המסלול היה מרתק והאירגון היה למופת. באופן מיוחד אנחנו רוצים לציין את השילוב בין אתרי טבע, אתרים הסטוריים וגם את הבילויים בערבים בטברנות המקומיות. לא נשכח את קטיף הפיטריות והכלבים שחיפשו ומצאו פטריות קמאהין ובהמשך את הארוחה המיוחדתRead more…